مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-08دانش

موافقان و مخالفان تعویق کنکور های سراسری چه می گویند؟ / هشتگ های داغ سلامت دانشجو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به ایام کنکورهای سراسری ارشد و دکترا، عده ای از داوطلبین با توجه به تشدید وضعیت نابسامان و خطرناک کرونا در کشور، - مدتی است که در فضای مجازی بحث تعویق کنکورهای سراسری به خاطر شرایط نامطلوب کرونا در جامعه، به شدت مطرح شده است و البته مخالفانی نیز داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به ایام کنکورهای سراسری ارشد و دکترا، عده ای از داوطلبین با توجه به تشدید وضعیت نابسامان و خطرناک کرونا در کشور، نگران وضعیت سلامتی خود و دیگران هستند و با راه انداختن کمپین های متفاوت در فضای مجازی نسبت به برگزاری این آزمون سراسری در شهرها و استان های مختلف اعتراض خوئ را به گوش مسئولان رساندند.

البته در این بین افرادی نیز بودند که همچنان و با وجود این شرایط موافق برگزاری کنکور سراسری در تاریخ های مشخص شده هستند.

در این بین چیزی که بیش از همه قابل توجه بود، ترند شدن هشتک های سلامت دانشجو و IranianStudentsLivesMatter در روزهای گذشته در فضای مجازی خصوصا توییتر فارسی بود.

کاربران توییتر با این دو هشتک و با محتواهای مورد نظر خودشان صدا و نظرشان را به مسئولان مربوطه رساندند و همچنان نیز این روند تا به ثمر رسیدن نظر مطلوبشان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان و مخالفان تعویق کنکور های سراسری چه می گویند؟ / هشتگ های داغ سلامت دانشجو

موافقان و مخالفان تعویق کنکور های سراسری چه می گویند؟ / هشتگ های داغ سلامت دانشجو