مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-08اقتصادي

دیدگاه های یزدی ها و پیام استاندار یزد در مورد کرونا + ویدئو


در حالی با موج دوم کرونا و افزایش مبتلایان این ویروس در یزد رو به رو هستیم که با وجود تاکید مسئولان بر توجه جدی مردم در این خصوص، کرونا بر موجی از بی خیالی برخی شهروندان جاخوش کرده است.

- دیدگاه های یزدی ها و پیام استاندار یزد در مورد کرونا + ویدئو ایسنا/یزد در حالی با موج دوم کرونا و افزایش مبتلایان این ویروس در یزد رو به رو هستیم که با وجود تاکید مسئولان بر توجه جدی مردم در این خصوص، کرونا بر موجی از بی خیالی برخی شهروندان جاخوش کرده است.

موج دوم کرونا از راه رسیده و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری با سیر صعودی رو به رو شده است، اما در این میان هنوز عده ای از مردم حساسیت لازم را در این خصوص ندارند و برخی نیز حسابی نسبت به کرونا محتاط و حساس شده اند.

با این وجود همچنان بیخیالی و بی توجهی در بین برخی از مردم موج می زند و کرونا به راحتی در اذهان ان دسته از مردم که بی توجه به عواقب این عادی شدن شرایط هستند، جا خوش کرده است.

به سراغ تعدای از شهروندان یزدی و سپس استاندارشان رفتیم و از دیدگاه آنها در مورد وضعیت و شرایط کرونایی حاکم بر استان سئوال کردیم که در ویدئو زیر مشروح پاسخ هایشان را مشاهده خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های یزدی ها و پیام استاندار یزد در مورد کرونا + ویدئو

دیدگاه های یزدی ها و پیام استاندار یزد در مورد کرونا + ویدئو