مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-08سياسي

برگزاری 3 آزمون استخدامی در شرایط کرونایی/ رقابت 352 نفر در بیرجند


مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران با حضور 352 نفر شرکت کننده 20 تیرماه در بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا معصومی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کارت ورود به جلسه آزمون های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران از سه شنبه 17 تیرماه بر روی سامانه مرکز آزمون به آدرس www.

hrtc.

ir قرار گرفته است.

وی بیان داشت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور با حضور 352 نفر شرکت کننده صبح روز جمعه 20 تیرماه از ساعت 9 تا 11 در بیرجند برگزار می شود.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان جنوبی مطرح کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت براساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل 50 درصد نمره براساس ضوابط اعلام شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است اما در آزمون های ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز در شغل انتخابی و به منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 3 آزمون استخدامی در شرایط کرونایی/ رقابت 352 نفر در بیرجند

برگزاری 3 آزمون استخدامی در شرایط کرونایی/ رقابت 352 نفر در بیرجند