مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-08سياسي

88 درصد نانوایی های مشهد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند


از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی های انجام شده نشان داده است که بیش از 88 درصد از نانوایی ها در شهرستان مشهد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی در نشست رسانه ای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: بر اساس آخرین گزارشات ستاد مقابله با کرونای شهرستان مشهد80 درصد ادارات، اقدامات مراقبتی، بهداشتی و طرح فاصله گذاری را رعایت می کنند.

فرماندار مشهد افزود: طبق بررسی های انجام شده هم اکنون 97 درصد از مسافران قطار شهری مشهد پروتکل استفاده از ماسک را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: در حوزه اتوبوسرانی نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در حد قابل قبولی اجرا می شود.

هاشمی با اشاره به نظارت های مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در مراکز پرخطر شهرستان مشهد ادامه داد:  نظارت بر هزار و 500 مسجد، 57 مرکز نگهداری سالمندان و معلولان، جایگاه های پمب بنزین و گاز، خبازی ها و فعالیت کارکنان و کارمندان ادارات و سایر مراکز شغلی به طور جد دنبال می شود.

فرماندار مشهد گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بررسی های انجام شده نشان داده است که بیش از 88 درصد از نانوایی ها در شهرستان مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 درصد نانوایی های مشهد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند

88 درصد نانوایی های مشهد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند