مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-08پزشكي

خوزستان ظرفیت خالی آی سی یو ندارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز(سه شنبه شب 17 تیرماه) اعلام کرد: کمبود تخت آی سی یو در خوزستان وجود ندارد اما ظرفیت خالی نیز نداریم.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز(سه شنبه شب 17 تیرماه) اعلام کرد: کمبود تخت آی سی یو در خوزستان وجود ندارد اما ظرفیت خالی نیز نداریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به گسترش شیوع ویروس کرونا در این استان گفت: کمبود تخت آی سی یو در خوزستان وجود ندارد اما ظرفیت خالی نیز نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگوی زنده با سیمای خوزستان با بیان اینکه کمبود زیرساخت های حوزه درمان یکی از مشکلات و عقب ماندگی های استان خوزستان از گذشته است افزود: تاکنون 157 تخت آی سی یو با همت دانشگاه های علوم پزشکی استان آماده شده و هم اکنون در حال ارایه خدمات به بیماران هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص کمبود دستگاه اکسیژن ساز در استان توضیح داد: اکسیژن یکی از ضروری ترین موارد و درواقع یک دارو برای بیماری کرونا به شمار می رود برخی بیمارستان های استان از دستگاه‎های اکسیژن ساز و برخی دیگر از کپسول اکسیژن استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان ظرفیت خالی آی سی یو ندارد

خوزستان ظرفیت خالی آی سی یو ندارد