مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-08پزشكي

رضایت وزارت بهداشت از صداوسیما در روزهای کرونایی


وزیر بهداشت و رییس صداوسیما در دیداری از همکاری های مشترک در ایام کرونایی گفتند و نمکی وزیر بهداشت به صداوسیما نمره 20 داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سعید نمکی و همکاران در نظام بهداشت و درمان کشور، به خاطر مقابله با ویروس منحوس کرونا و خدمت به مردم خدا قوت گفت.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این دیدار، از تلاش های رسانه ملی برای اعتلای آگاهی مردم در پیشگیری و درمان بیماری کرونا و تبیین و تجلیل از خدمات کادر درمان کشور به عنوان مدافعان سلامت، قدردانی کرد.

نمایش جهاد مقدس کادر درمان علی عسکری رییس رسانه ملی در این دیدار با قدردانی از تلاش جهادگونه همه جهادگران عرصه سلامت کشور گفت: ما در رسانه ملی، از طریق گزارش ها فداکاری همه کادر درمانی کشور را ثبت و ضبط کردیم و از نزدیک شاهد تلاش این وزارتخانه بودیم.

سعی کردیم با به نمایش گذاشتن این مجاهدت ها، از این جهاد مقدس قدردانی کنیم.

وی با یادآوری همراهی رسانه ملی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا گفت: نقش صداوسیما به عنوان رسانه عمومی برای همراهی با مردم و تبیین تدابیر این وزارتخانه برای پیشگیری و مهار این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت وزارت بهداشت از صداوسیما در روزهای کرونایی

رضایت وزارت بهداشت از صداوسیما در روزهای کرونایی