مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-08اقتصادي

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به اشنویه


فرماندار اشنویه از اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان خبر داد.

- فرماندار اشنویه گفت: از محل اعتبار عمرانی امسال، 220 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافته است که در مقایسه با پارسال 15 درصد افزایش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عبدالسلام مام عزیزی با اشاره به اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به اشنویه، اظهار داشت: این اعتبار از محل تملک دارایی های سرمایه ای، توازن و سه درصد درآمد نفت و گاز به این شهرستان اختصاص یافته است که در قالب طرح های تعریف شده برای هریک از ارگان های این شهرستان در راستای توسعه و بهبود زیرساخت های خدماتی تخصیص پیدا می کند.

وی ادامه اداد: 56 سرفصل برای توسعه عمران این شهرستان در نظر گرفته شده است که بخش های حمل و نقل، کشاورزی و منابع طبیعی بیشترین سهم را از این اعتبارها در سال جاری به خود اختصاص داده اند.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه در طول سال از منابع مختلف دیگر نیز امکان جذب اعتبار وجود دارد، اضافه کرد: مسوولان ادارات باید نیازها و توجیه منطقی طرح های اجرایی ارگان های خود را در صورت نیاز بیشتر به مدیران کل منعکس کنند تا بتوان حداکثر بودجه را برای آنها در نظر گرفت.

وی افزود: برای بخش حمل و نقل 35 میلیارد ریال، کشاورزی 34 میلیارد ریال، ناحیه صنعتی نالوس 12 میلیارد ریال، آب وفاضلاب 29 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به اشنویه

اختصاص 220 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به اشنویه