مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-08سياسي

کشتارگاه طیور شهرستان اشکذر یزد پلمب شد


یک واحد کشتارگاه طیور در شهرستان اشکذر بر اساس قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی و به علت تکرار تخلفات بهداشتی و بی توجهی به توصیه بازرسین اداره دامپزشکی پلمب شد.

- ایسنا/یزد یک واحد کشتارگاه طیور در شهرستان اشکذر بر اساس قوانین و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی و به علت تکرار تخلفات بهداشتی و بی توجهی به توصیه بازرسین اداره دامپزشکی پلمب شد.

دکتر علی فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: این واحد صنفی متاسفانه با وجود تذکرات مکرر بازرسین دامپزشکی در زمینه رعایت قوانین و دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی، مرتکب تخلف شده و همکاری لازم را در زمینه رعایت موازین بهداشتی اعم از بهداشت مواد غذایی و بهداشت محیط مبذول نکرده و در نتیجه با پلمپ و ارجاع پرونده تخلف به مراجع قضایی روبرو شده است.

وی افزود: کارشناسان ادارات دامپزشکی به عنوان متولیان اصلی حفظ بهداشت و امنیت غذایی فراورده های خام دامی موظف هستند، ضمن انجام بازدیدهای منظم از واحدهای تولید، فراوری و عرضه فراورده های خام دامی و بررسی شرایط بهداشتی آن ها اقدام به شناسایی تخلفات و تذکر آن به صاحبان این مراکز کرده و رفع این موارد را پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه طیور شهرستان اشکذر یزد پلمب شد

کشتارگاه طیور شهرستان اشکذر یزد پلمب شد