مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-08پزشكي

مراقب کودکان باشیم کرونا در کمین است


مطالب متعددی از زمان شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان، در زمینه نحوه انتشار و میزان همه گیری این بیماری در بین گروه های مختلف سنی، مطرح شده است از جمله اینکه کودکان و افراد سالم و جوان کمتر در معرض ابتلا قرار دارند و سیستم ایمنی بدن آنها در مقابل این بیماری مقاوم تر است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، کرونا هر روز بیش از پیش می تازد و در کشورهای مختلف جهان ازجمله کشورمان ایران قربانی می گیرد.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد که تاکنون 245 هزار و 688 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت 200 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به 11 هزار و 931 نفر رسیده است.

به گفته وی،‌ در 24 ساعت گذشته (تا ظهر 17 تیر 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 637 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شده است که هزار و 455 مورد از این تعداد بستری شده اند.

با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 245 هزار و 688 رسیده است.

همچنین استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز هستند و استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب کودکان باشیم کرونا در کمین است

مراقب کودکان باشیم کرونا در کمین است