مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-08دانش

هشدار وزارت علوم به متقلبان امتحانات مجازی: اعمال قانون می شوید


هشدار وزارت علوم به متقلبان امتحانات مجازی: اعمال قانون می شوید مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری گفت: در مورد نحوه مدیریت امتحانات و کلاس‌های عملی، گزارشی مبنی بر عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی از دانشگاه‌ها دریافت نکرده‌ایم.

«محمدرضا آهنچیان» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این پرسش که با توجه به مطرح شدن برگشت محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا، آخرین مذکرات وزارت علوم با ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت برگزاری امتحانات و کلاس‌های عملی چه بوده است؟ گفت: ستاد به طور جزیی وارد امور فنی دانشگاه‌ها نمی‌شود، چرا که سیاست‌های کلی روشن است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها موظف‌اند تا با حفظ اولویت سلامتی دانشجویان و سایر منابع انسانی دانشگاه، امتحانات را برگزار و کلاس‌های عملی که از نیمسال گذشته باقیمانده و اجرا نشده است را مدیریت کنند.

آهنچیان درباره نظارت بر نحوه برگزاری کلاس‌های عملی و انجام پروتکل‌ها در طی این کلاس‌ها عنوان کرد: در مورد نحوه مدیریت امتحانات و کلاس‌های عملی، گزارشی مبنی بر عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی از دانشگاه‌ها دریافت نکرده‌ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزارت علوم به متقلبان امتحانات مجازی: اعمال قانون می شوید

هشدار وزارت علوم به متقلبان امتحانات مجازی: اعمال قانون می شوید