مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-08ورزشي

بختیاری زاده و محمدی دو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی جوانان


با جدایی سیروس پورموسوی از مربیگری تیم ملی جوانان فدراسیون فوتبال هنوز تکلیف سرمربی این تیم را مشخص نکرده درحالی که دو ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با انصراف سیروس پورموسوی از سرمربیگری تیم ملی جوانان وضعیت کادرفنی این تیم در فاصله دو ماه مانده تا شروع رقابت های قهرمانی آسیا نامشخص است.

درحالی که پورموسوی از اسفند سال گذشته اعلام کرده بود که دیگر نمی خواهد در تیم ملی جوانان بماند معلوم نیست که چرا فدراسیون فوتبال زودتر به فکر تعیین تکلیف برای کاردفنی تیم جوانان نکرده و اکنون در فالصه دو ماه مانده به مسابقات تازه قرار است کادرفنی این تیم مشخص شود.

کمیته فنی فدراسیون گزینه های مختلفی را در این مدت مورد بررسی قرار داده که یکی از آنها علیرضا منصوریان بود اما وی این سمت را قبول نکرد.

به تازگی فدراسیون مذاکراتی با سهراب بختیاری زاده داشته است اما ظاهرا وی از تیم رایکای بابل در دسته اول هم پیشنهاد دارد و هنوز جواب قطعی به فدراسیون نداده است.

از سوی دیگر مسئولان فدراسیون این پیشنهاد را به اکبر محمدی رییس کنونی کمیته جوانان هم داده است اما وی تا این لحظه این پیشنهاد را قبول نکرده است و اگر وی این سمت را قبول نکند شانس بختیاری زاده از سایر گزینه ها برای قبول این هدایت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیاری زاده و محمدی دو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی جوانان

بختیاری زاده و محمدی دو گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی جوانان