مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-08حوادث

به طور متوسط، 67 درصد سرقت های استان کرمان کشف می شود


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به طور میانگین، حدود 67 درصد سرقت های رخ داده در استان کرمان کشف می شود.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: به طور میانگین، حدود 67 درصد سرقت های رخ داده در استان کرمان کشف می شود.

سرهنگ یدالله حسن پور صبح امروز چهارشنبه 18 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره بحث سرقت در شهر و استان کرمان اظهار کرد: دلایل مختلفی برای سرقت در دنیا وجود دارد که از زیاده خواهی این دلایل می تواند باشد تا فقر؛ اما نوع وقوع سرقت ها با گذر زمان متفاوت شده است.

وی با تاکید بر اینکه نمی توانیم منکر پدیده بزه سرقت باشیم افزود: در مجموع تمام ارکان انتظامی استان، دادگستری و سایر دستگاه های مربوطه تلاش می کنند این جرم را مهار و آمار سرقت را در استان کاهش دهند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه مجموع پلیس جهت ارتباط نزدیک با مردم پلیس سامانه 110 را راه اندازی کرده است افزود: سامانه 110 پل ارتباطی بین مردم و پلیس است و انتظار می رود مردم به محض اینکه اتفاقی رخ دهد، با سامانه 110 تماس بگیرند و این تماس، مبنای اولیه تشکیل پرونده آن حادثه خواهد بود و سپس برای رسیدگی تخصصی فرد می تواند به آگاهی مراجعه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به طور متوسط، 67 درصد سرقت های استان کرمان کشف می شود

به طور متوسط، 67 درصد سرقت های استان کرمان کشف می شود