مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-08دانش

رکوردزنی آمریکا در آمار ابتلای روزانه به کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جانز هاپکینز در جدیدترین آمار و ارقام خود گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 58 هزار و 292 مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این .

- طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز ، با ابتلای 58 هزار و 292 مورد جدید ظرف 24 ساعت گذشته به کرونا، تعداد آمار روزانه مبتلایان به این ویروس در آمریکا رکورد تازه ای زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دانشگاه جانز هاپکینز در جدیدترین آمار و ارقام خود گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 58 هزار و 292 مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و 994 هزار و هشت نفر برسد.

از طرف دیگر، طبق این آمار و ارقام، در 24 ساعت گذشته، یکهزار و 171 مورد جدید در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کلی قربانیان کووید-19 در این کشور به 131 هزار و 455 نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید جانز هاپکینز با آمار چند روز گذشته این مرکز نشان می دهد که مجدداً تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از زمان شیوع تاکنون یک رکورد تازه ای زده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز علیرغم آنکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی آمریکا در آمار ابتلای روزانه به کرونا

رکوردزنی آمریکا در آمار ابتلای روزانه به کرونا