مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-07اقتصادي

چرا منابع حاصل از فروش سهام عدالت واریز نشده است؟


امکان فروش 30 درصد از سهام عدالت برای مشمولانی که مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کرده بودند، از ششم خردادماه فراهم شد و اکنون با گذشت حدود 40 روز از این اتفاق، - بسیاری از سهام داران گله دارند که هنوز منابع حاصل از فروش سهام به حسابشان واریز نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل خردادماه بود که وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند و قصد فروش قسمتی از سهام خود را دارند، می توانند از ششم خرداد به شعب بانک هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده اند، مراجعه کرده و با تکمیل فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش 30 درصد از سهام عدالت خود و تعهدنامه مربوطه، اقدام کنند.

پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت برای تعیین تکلیف مدیریت سهام، از 10 خرداد بانک ها از طریق کارگزاری های خود یا کارگزاری های طرف قرارداد، به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

اکنون و با گذشت حدود 40 روز از این موضوع، مخاطبان ایسنا در تماس هایی که با این خبرگزاری داشتند اعلام کردند که بانک هنوز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالت را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا منابع حاصل از فروش سهام عدالت واریز نشده است؟

چرا منابع حاصل از فروش سهام عدالت واریز نشده است؟