مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-07اقتصادي

تولید چادر مشکی در کرمانشاه/ خط تولیدی «کرپ ناز» باید بازسازی و نوسازی شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مشکل اصلی کارخانه کرپ نازتامین مالی برای بازسازی چند خط تولیدی آن است که با ارتقای آن شاهد افزایش حجم چادر مشکی داخل به میزان قابل توجهی خواهیم بود.

-  محسن دارابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سال 98 با برگزاری 116 جلسه تسریع و رفع موانع تولید و احیای 193 واحد تولید، صنعتی، معدنی،کشاورزی و خدماتی یک سال پر فروغ برای رونق تولید در استان کرمانشاه رقم خورد.

وی با بیان اینکه برای احیای این 193 واحد 22.

2  میلیارد تومان تسهیلات تامین شده است، افزود: با بازگشت این تعداد واحد به چرخه تولید زمینه اشتغال برای یک هزار و 87 نفر فراهم و بیش از 270 میلیارد تومان در چرخه تولید استان احیا شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: در مدت مذکور به مشکلات بیش از 900 واحد مختلف صنعتی در مباحث مختلف خدماتی و پشتیبانی رسیدگی و از تعطیلی آن ها جلوگیری و همین مساله باعث ابقای آن ها در چرخه تولید شد.

وی اضافه کرد: همچنین مشکلات 101 واحد تولیدی فعال بررسی شده و زمینه ابقای بیش از س هزار و 600 شغل در استان کرمانشاه فراهم شد و همین اقدامات دلیلی شد که در جشنواره شهید رجایی به عنوان اداره کل برتر در برگزاری جلسات و اداره برتر در احیای واحدهای تولیدی از طرف وزارت کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید چادر مشکی در کرمانشاه/ خط تولیدی «کرپ ناز» باید بازسازی و نوسازی شود

تولید چادر مشکی در کرمانشاه/ خط تولیدی «کرپ ناز» باید بازسازی و نوسازی شود