مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-07پزشكي

پاییز سختی را در پیش داریم/ استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پاییز سختی را در پیش داریم که در این فصل با رعایت پروتکل های بهداشتی باید از ابتلا به بیماری پیشگیری کنیم.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، اعمال محدودیت های جدید و رعایت پروتکل ها برای عبور از پیک بیماری باید بسیار جدی گرفته شود که درحال حاضر مطمئن ترین و راحت ترین راه پیشگیری، فقط زدن ماسک است.

وی ادامه داد: باید آموزش های لازم در خصوص ضرورت استفاده از ماسک در این شرایط ونحوه صحیح  زدن ماسک به مردم  استان ارائه شود و به ویژه در صدا و سیما، فضای مجازی در این خصوص اطلاع رسانی صورت گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در شهرستان کرمانشاه  هشت تیم و در هریک از شهرستان های استان یک یا دو تیم تشکیل شده که باید زیر نظر فرماندار (مرکز بهداشت، نماینده فرماینده، نماینده تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و اداره اماکن عمومی) در راستای مقابله با کرونا فعالیت می کند و نظارت بیشتری بر اجرای پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها اعمال می کنند.

وی با بیان اینکه حضور افراد بدون ماسک در ادارات دولتی و خصوصی، شرکت ها، دفاتر پستی، دفاتر اسناد رسمی ممنوع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز سختی را در پیش داریم/ استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا

پاییز سختی را در پیش داریم/ استفاده از ماسک بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا