مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 21:302020-07-07سياسي

جزییات آزمون داوطلبان ورودی حوزه های علمیه به صورت مجازی


کلیه افرادی که اقدام به ثبت نام اولیه نموده اند (حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

- کلیه افرادی که اقدام به ثبت نام اولیه نموده اند (حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه جهت پرهیز از اجتماعات و تبعات منفی آن، آزمون ورودی سال تحصیلی 1400-1399 را با عنایت به شرح ذیل بصورت مجازی برگزار می نماید: کلیه افرادی که اقدام به ثبت نام اولیه نموده اند (حداقل کد ملی و شماره همراه متقاضی در سامانه پذیرش وارد شده) می توانند در این آزمون شرکت نمایند و از امتیازات آن برخوردار گردند.

داوطلبان محترمی که بدلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا به هر دلیل دیگری، موفق به شرکت در آزمون نشوند می توانند از طریق کمیسیون پذیرش اقدام نمایند.

بدیهی است در این کمیسیون شایستگی های لازم علمی و شخصیتی برای ورود به حوزه به عنوان یکی از شاخص های اصلی در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون داوطلبان ورودی حوزه های علمیه به صورت مجازی

جزییات آزمون داوطلبان ورودی حوزه های علمیه به صورت مجازی