مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-07سياسي

برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال خبر داد.

- سردار ولی الله رضایی نژاد در تشریح اجرای طرح مبارزه با شناوران متخلف و نیز فاقد هویت گفت: با وجود شناوران متخلف و فاقد ساماندهی که اقدام به انجام تخلفات صیادی و صید غیر مجاز از نوع ترال می نمایند این فرماندهی برخورد جدی با آنان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با همکاری اداره شیلات و پایگاه دریابانی بوشهر و کنگان، دریابانان موفق شدند در اجرای 3 روزه طرح مذکور، تعداد 19 فروند شناور فاقد مدارک و متخلف در امر صید و صیادی را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به گشت های مداوم دریابانان در برقراری نظم و امنیت، بیان داشت: توقیف شناوران متخلف محدود به این طرح نبوده و در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها و رصد کلیه شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی از ادامه فعالیت غیرقانونی شناوران متخلف جلوگیری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر، وی در پایان تصریح کرد: دریابانان استان بوشهر با آمادگی کامل حافظ جان هموطنان و منابع آبزی در دریا هستند و اجازه نمی دهند عده ای سود جو با تخلف و صید غیر مجاز ترال و عدم رعایت ایمنی و مقررات دریانوردی فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال

برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال