مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 17:452020-07-07اقتصادي

عملکرد ضعیف 3 دستگاه اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری


استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از جذب نشدن تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری توسط برخی از دستگاه های اجرایی، گفت: عملکرد نامطلوب این مدیران به وزارتخانه مربوطه گزارش می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از جذب نشدن تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری توسط برخی از دستگاه های اجرایی، گفت: عملکرد نامطلوب این مدیران به وزارتخانه مربوطه گزارش می شود.

اقبال عباسی 17 تیرماه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری با انتقاد از جذب نشدن تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری توسط برخی از دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در این حوزه عملکرد ضعیفی داشتند، عملکرد نامطلوب آن ها به وزارتخانه مربوطه گزارش می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری یک ظرفیت بزرگ برای کاهش نرخ بیکاری است، گفت: از این ظرفیت می توان در ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در تقویت و توسعه گردشگری، ایجاد مشاغل فناورانه، ایجاد زیرساخت های ورزش زمستانه در پیست های اسکی، ایجاد مراکز خدمات رفاهی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف 3 دستگاه اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

عملکرد ضعیف 3 دستگاه اجرایی در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری