مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-07اقتصادي

راه نجات استان از مشکلات اقتصادی توسعه بوم گردی و گلخانه هاست


توسعه بوم گردی و گلخانه ها راه نجات و برون رفت از مشکلات اقتصادی استان است و موجب افزایش اشتغال، رونق کسب و کار و صادرات در چهارمحال و بختیاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: یکی از مهم ترین محورهای توسعه و برون رفت از مشکلات اقتصادی چهارمحال و بختیاری توسعه بوم گردی و گلخانه های استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اشتغال زایی، رونق کسب و کار، ارتقای صادرات و بهبود وضعیت گردشگری  از جمله مواردی است که به وسیله توسعه بوم گردی و گلخانه ها میسر می شود.

وی خاطرنشان کرد: گلخانه ها می توانند به فضایی برای افزایش ورود گردشگر نیز تبدیل شوند و با توجه به نیاز به آب و فضای کمتر نسبت به زمین های کشاورزی می توانند بسیار درآمدزا باشند.

عباسی تاکید کرد: توسعه این دو موضوع باید هدفدار باشد و تا پایان سال جاری برای افزایش مساحت گلخانه ها و تعداد طرح ها و خانه های بوم گردی میزان و هدفی مشخص شود.

وی تصریح کرد: مجموعه استانداری چهارمحال و بختیاری به طور ویژه برای توسعه این دو موضوع آماده هرگونه همکاری از جمله اعطای تسهیلات و تامین بخشی از یارانه است و تمامی فرمانداران نیز باید کمک حال متولیان ایجاد و توسعه این دو طرح باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات استان از مشکلات اقتصادی توسعه بوم گردی و گلخانه هاست

راه نجات استان از مشکلات اقتصادی توسعه بوم گردی و گلخانه هاست