مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-07سياسي

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اجرای طرح زوج و فرد خودروها به دستور استاندار البرز از درب منزل در کرج طی دو روز آینده پس از بررسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، عصر امروز، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که روز سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط استان طبق دستور استاندار محترم، پیشنهاداتی در خصوص اعمال محدودیت در شهرستان های دارای وضعیت قرمز، ارائه شد و برخی از آنها در ستاد ملی مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در موج اول شیوع کرونا، تجربه مهار این بیماری را در البرز داشتیم، ادامه داد: امید است با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم از پیک دوم کرونا نیز با کمترین خسارت عبور کنیم.

درویش پور با تاکید بر اینکه اکنون نیاز است اعضای ستاد، اتخاذ تدابیر و اجرای مصوبات مقابله با کرونا را در اولویت امور خود قرار دهند، گفت: حالت اداری و تکلیفی عمل نکنیم بلکه باید از روند اجرای مصوبات اطمینان حاصل کنیم، چراکه حتی نجات جان یک نفر هم ارزشمند است.

وی افزود: جلسات، تا جای ممکن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و در موارد ضروری نیز استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل در کرج