مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-07سياسي

ساخت زائرسرا در محدوده پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی


شهردار کرمان از ساخت زائرسرا در محدوده پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و با اشاره به اجرای پارک گردشگری در محدوده پردیسان قائم گفت: - از مشاور طرح خواستیم در کنار طراحی پارک، طرح پیاده راه را هم مدنظر داشته باشد.

سیدمهران عالم زاده در جلسه تشریح پروژه عمرانی پارک گردشگری و پیاده راه معنوی و فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هرگونه عملیات در محدوده گلزار شهدا بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شهرداری نقشی ندارد، افزود: در مسیر پیاده راه، خط تراموا و در طرح ارایه شده، مکان هایی برای ارایه خدمات متنوع طراحی شده است.

وی از ساخت زائرسرا در محدوده پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و با اشاره به اجرای پارک گردشگری در محدوده پردیسان قائم گفت: از مشاور طرح خواستیم در کنار طراحی پارک، طرح پیاده راه را هم مدنظر داشته باشد.

عالم زاده افزود: در نهایت طرح پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پس از جمع بندی نهایی و اخذ نظر همه صاحب نظران، برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارایه خواهد شد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شهردار کرمان به دیگر طرح بزرگ عمرانی که به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام گرفته گفت: پروژه دیگر نیز محور 16 کیلومتری شرقی- غربی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت زائرسرا در محدوده پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

ساخت زائرسرا در محدوده پیاده راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی