مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-07پزشكي

تولید واکسن کرونا با همکاری شرکای خارجی در دستورکار پارک فناوری پردیس


رییس پارک علم و فناوری پردیس از تولید دو دارو برای مقابله با کرونا در این پارک خبر داد و گفت: علاوه بر آن دو شرکت مستقر در این پارک با شرکای خارجی اقدام به تولید واکسن کرونا کردند که این واکسن در مراحل تست قرار دارد.

- رییس پارک علم و فناوری پردیس از تولید دو دارو برای مقابله با کرونا در این پارک خبر داد و گفت: علاوه بر آن دو شرکت مستقر در این پارک با شرکای خارجی اقدام به تولید واکسن کرونا کردند که این واکسن در مراحل تست قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی صفاری نیا در نشست آنلاین وزارت علوم با تاکید بر اینکه در زمان شیوع کرونا ویروس 30 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری پردیس خدمات مختلفی را به کشور ارائه کردند، افزود: از این تعدد 18 شرکت محصولات بهداشتی و درمانی حوزه مقابله با کرونا را عرضه کردند که از آن جمله می توان به دستگاه ونتیلاتور اشاره کرد که بخش عمده ای از نیاز کشور از سوی شرکت های این پارک تامین شد.

وی با اشاره به تولید کیت های تشخیص کرونا از سوی 3 شرکت مستقر در پارک پردیس، اظهار کرد: کیت های تولیدی این شرکت ها برای تایید به انستیتوپاستور ارسال شده است.

صفاری نیا، با اشاره به خدمات این شرکت ها در حوزه درمان با تاکید بر اینکه محصولات درمانی ویروس کرونا بسیار پیچیده است، خاطر نشان کرد: یکی از شرکت های این پارک مطالعات گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید واکسن کرونا با همکاری شرکای خارجی در دستورکار پارک فناوری پردیس

تولید واکسن کرونا با همکاری شرکای خارجی در دستورکار پارک فناوری پردیس