مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-07دانش

وبینار «عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها» 26 تیرماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود 60 سال پیش آغاز شده، - وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها 26 تیرماه برگزار می شود وبینار عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها در راستای بررسی چالش ها و فرصت های دوران جدید فناوری فضایی از وجوه مختلف، توسط پژوهشگاه فضایی ایران 26 تیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، هادی رضایی، معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی گفت: بسیاری از مردم با عصر فضا که از حدود 60 سال پیش آغاز شده، آشنا هستند، اما گروه اندکی، شامل متخصصان حوزه صنعت فناوری فضایی می‏ دانند که دوران جدیدی از حیات و تکامل این فناوری با نام Space 4 یا فضای نو آغاز شده است.

وی افزود: فضای نو در امتداد و همراه با مجموعه تحولاتی است که در موج بزرگ تری به نام انقلاب صنعتی چهارم ، زندگی بشر را به شکلی اساسی دگرگون خواهد کرد و به ویژه، کل دنیای صنعت و فناوری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رضایی بیان کرد: با این رویکرد جهانی، استفاده از ظرفیت های دانش و نوآوری ایرانی که همیشه در شرایط سخت به یاری صنعت و اقتصاد کشور آمده، نه تنها خالی از فایده نبوده، بلکه یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها» 26 تیرماه برگزار می شود

وبینار «عصر جدید فضا، چالش ها و فرصت ها» 26 تیرماه برگزار می شود