مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-07سياسي

نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پاییز برگزار می شود


مدیرکل اموردانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: نخستین جشنواره حمایت از آثار و تولیدات دانشجویان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه پیام نور، صفاری نیا مدیرکل اموردانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: نخستین جشنواره حمایت از آثار و تولیدات دانشجویان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به میزبانی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : اهداف این جشنواره؛ بهره گیری از ایده های نوین در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیوند بین علم و عمل و توسعه پژوهش های علمی- کاربردی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزایش تعامل بین دانشگاه و دانشجویان از یک طرف و ستاد و دستگاه های مرتبط ازطرف دیگر و ترویج فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه علمی و پژوهشی کشور است.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: تمامی دانشجویان در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی و همچنین فارغ التحصیلانی که آثار آن ها از اول فروردین 1397 تا 30 شهریور 1399 منتشر یا دفاع شده می توانند تا 30 مهر 1399 فرم ثبت نام را تکمیل و به نشانی الکترونیکی festival@epe.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پاییز برگزار می شود

نخستین جشنواره حمایت از تولیدات دانشجویان پاییز برگزار می شود