مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 22:202020-07-06پزشكي

عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری


در ادیبهشت ماه سال جاری بود که خبر اخراج خانم دکتر غزاله خائف پزشک متخصص بیهوشی ازپرواز شرکت هواپیمایی وارش توسط خلبان باعث موج خبری وسیعی شد و تیتر اول رسانه ها شد .

- این خبر واکنش های زیادی را در حمایت از این پزشک با توجه به شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا در پی داشت.

نظر به اهمیت موضوع، این برخورد سریعاً واکنش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اظهارنظر سخنگوی آن وزارتخانه، سازمان نظام پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فعالین رسانه ای و بسیاری مجامع پزشکی، سازمان های نظام پزشکی ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، برخی نمایندگان مجلس را در حمایت از این پزشک متخصص بیهوشی را در پی داشت و از طریق مجاری رسمی مانند وزارت راه و سازمان هواپیمایی کشوری نیز پیگیری شد و تا حضور رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مسؤولین شرکت هواپیمایی وارش در مجلس شورای اسلامی و تشکیل جلسه در مجلس پیش رفت.

پس از قریب به گذشت دوماه از حادثه و فروکش کردن تب رسانه ای موضوع، ساختمان شهید دادمان وزارت راه در خیابان نلسون ماندلا، میزبان جلسه ای از جنس دلجویی و عذرخواهی بود .

در این جلسه که خانم دکتر خائف در آن حاضر بود ، مهندس بیانی معاون هوانوردی اداره کل ارزیابی های اقتصادی وزارت راه و شهرسازی ، آقای دکتر سلیمی معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری

عذرخواهی شرکت هواپیمایی وارش از پزشک متخصص بیهوشی بوشهری