مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-06اقتصادي

پیشرفت 90 درصدی تقاطع ولیعصر قم


مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: تقاطع غیر همسطح ولی عصر(عج) به سمت جمکران با مبلغ 46 میلیارد تومان و 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسعود بخشی با اشاره به نقش پروژه های عمرانی شهر در ایجاد نشاط اجتماعی، اظهار کرد: هر پروژه در حوزه ترافیکی سختی های خاص خود را دارد، شهر زنده و عبور و مرور در حال انجام است و باید کار را به گونه ای پیش رفته که کمترین مزاحمتی برای مردم داشته باشیم، دراین باره از شهروندانی که صبوری می کنند تقدیر می کنیم.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال جاری تکمیل پروژه های نیمه کاره مانند تقاطع فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) را در دست اقدام داریم، افزود: کمربندی غیرهمسطح امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) در دست اقدام بوده و تقاطع غیر همسطح ولی عصر(عج) به سمت جمکران با مبلغ 46 میلیارد تومان و 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

بخشی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه های مهم دیگر تکمیل رمپ D پل 9 دی است که به مبلغ 6 میلیارد تومان و با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی با تأکید بر اینکه پروژه هایی در بودجه شورای اسلامی شهر مطرح شده و در مرحله طراحی و قرارداد با پیمانکار و یا حتی آغاز عملیات اجرایی قرار دارد، تصریح کرد: تقاطع شهدای روحانیت و تقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی تقاطع ولیعصر قم

پیشرفت 90 درصدی تقاطع ولیعصر قم