مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 20:002020-07-06بين الملل

انگلیس اتهامِ «مداخله آشکار» در امور هنگ کنگ را رد کرد


وزیر خارجه انگلیس اتهام سفیر چین مبنی بر «مداخله آشکار» و اظهارنظرهای غیرمسئولانه لندن در مورد وضع قوانین امنیتی جدید در هنگ کنگ را رد کرد.

- وزیر خارجه انگلیس اتهام سفیر چین مبنی بر مداخله آشکار و اظهارنظرهای غیرمسئولانه لندن در مورد وضع قوانین امنیتی جدید در هنگ کنگ را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه اتهام مقامات پکن در خصوص مداخله آشکار و اظهارنظرهای غیرمسئولانه لندن نسبت به وضع قوانین امنیتی جدید در هنگ کنگ را رد کرد.

راب در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز گفت: بحث اعتماد مطرح است و بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان این پرسش را مطرح می کنند: آیا چین به تعهدات بین المللی خود عمل می کند یا خیر .

وی در ادامه مدعی شد که این مداخله آشکار در امور داخلی [هنگ کنگ] نیست .

گفتنی است که ساعاتی پیش، سفیر چین در لندن دولت انگلیس را به اظهارنظرهای غیرمسئولانه در خصوص قانون امنیتی جدید در هنگ کنگ متهم کرد و گفت که این امر می تواند به سرمایه گذاری آتی چین لطمه بزند.

این دیپلمات چین در خصوص پیشنهاد انگلیس برای اعطای تابعیت این کشور به دارندگان گذرنامه ملی انگلیس (خارج از کشور) در هنگ کنگ گفت: این اقدام یک مداخله آشکار در امور داخلی چین و پایمال کردن هنجارهای اساسی حاکم بر روابط بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس اتهامِ «مداخله آشکار» در امور هنگ کنگ را رد کرد

انگلیس اتهامِ «مداخله آشکار» در امور هنگ کنگ را رد کرد