مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-06سياسي

دوست دارید از تلویزیون چه تماشا کنید؟


هر یک از ما تلویزیون را که روشن می کنیم، انتظار داریم بیننده و شنونده محتوایی باشیم که دانسته هایی به ما افزوده، ما را سرگرم کرده و برای دقایقی ما را از دنیای جدی و غم انگیز زندگی مان دور می کند.

- هر یک از ما تلویزیون را که روشن می کنیم، انتظار داریم بیننده و شنونده محتوایی باشیم که دانسته هایی به ما افزوده، ما را سرگرم کرده و برای دقایقی ما را از دنیای جدی و غم انگیز زندگی مان دور می کند.

اکنون در شرایطی که بیش از چهار ماه از شیوع ویروس کرونا و نگرانی و التهابی که میان مردم به راه انداخته می گذرد، رسانه ها می توانند ابزاری کمک رسان باشند تا علاوه بر اطلاع رسانی درست و به موقع که مهمترین وظیفه شان تلقی می شود، سرگرمی و شادی را نیز برای مخاطبانشان به ارمغان بیاورند.

رادیو و تلویزیون دولتی در هر کشوری در دسترس ترین و ارزان ترین رسانه ای است که برای طیف گسترده ای از مردم تولید محتوا می کند.

بقا و محبوبیت یک رسانه همگانی وابسته به این است که چقدر به نظر و سلیقه عمومی مخاطبانش توجه می کند؛ به عبارت دیگر هر چقدر رسانه ای مثل تلویزیون در انتخاب محتوایش به سلیقه مخاطبان احترام بگذارد و سعی کند خود را به آنان نزدیک تر کند، محبوبیت و مقبولیت خودش را در میان مخاطبانش افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست دارید از تلویزیون چه تماشا کنید؟

دوست دارید از تلویزیون چه تماشا کنید؟