مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:352020-07-06سياسي

تمرین مقابله با آلودگی نفتی دریا در بندر چابهار برگزار شد


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تمرین مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در حوضچه بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: تمرین ( Drill) مقابله با آلودگی نفتی با محوریت استفاده از مواد دیسپرسنت در بندر چابهار برگزار شد.

وی افزود: در راستای حفظ آمادگی تیم مقابله با آلودگی نفتی بندر چابهار و ارتقای کیفیت خدمات مقابله با آلودگی نفتی، تمرینات و مانورهای مقابله با آلودگی مواد نفتی، به صورت ماهیانه و بر اساس برنامه زمانبندی برگزار می شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این تمرین با استفاده از تجهیزات دیسپرسنت پاش مستقر بر روی شناور یادگار و توسط تیم مقابله با آلودگی نفتی بندر چابهار در حوضچه بندر شهید بهشتی انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از روش های مقابله با آلودگی دریا و جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست دریایی، استفاده از مواد شیمیایی دیسپرسنت یا مواد زایل کننده نفتی است، گفت: مواد شیمیایی دیسپرسنت در داخل مخازن مخصوص مواد شیمیایی موجود بر روی شناور قرار گرفته و با استفاده از تجهیزات مستقر بر روی شناور در محدوده آلوده شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین مقابله با آلودگی نفتی دریا در بندر چابهار برگزار شد

تمرین مقابله با آلودگی نفتی دریا در بندر چابهار برگزار شد