مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:202020-07-06سياسي

کشتی متخلف ترال در چابهار توقیف شد


مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: کشتی متخلف ترال در چابهار توقیف و براساس حکم صادره به مدت 30 روز از فعالیت صید و صیادی محروم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد شهلی بر اظهار داشت: در همین راستا اداره ضوابط و معیارهای صید فراساحلی اداره کل شیلات استان که مسئولیت رصد شبانه روزی کشتی های صید صنعتی حاضر در منطقه را از طریق سامانه پایش بر خط VMS برعهده دارد، تخلف صیادی شناور صید صنعتی کشتی فردوس سه و ناخدای آن را رصد و گزارش کرددند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری ها و بررسی های صورت گرفته در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی استان و محرز شدن تخلف شناور مذکور به علت خاموش کردن سامانه آنلاین و صید در خارج از محدوده صیدگاه تعیین شده، طبق ماده 47 آیین نامه اجرایی قانون حفاظت از منابع آبزی به مدت 30 روز از فعالیت صید و صیادی محروم شد.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: حکم صادره با ابلاغ به مالک شناور و ناخدای آن اجرا و در صورت تکرار تخلف در زمان بعد از محرومیت، پرونده وی به مقام محترم قضایی ارجاع تا طبق قانون با متخلف برخورد شود.

وی بیان کرد: با وجودی که صید صنعتی از نظر ارز آوری نیاز جامعه است اما نباید از صید سنتی و صیادان سیستان و بلوچستان غافل شویم و تمام تلاشمان باید رونق کسب و کار و معیشت صیادان استان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی متخلف ترال در چابهار توقیف شد

کشتی متخلف ترال در چابهار توقیف شد