مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-06اجتماعي

پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه کرمان به بهره برداری رسید


طی آیینی و در دومین هفته از پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح» شهرداری کرمان، پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کرمان طی آیینی و در دومین هفته از پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح شهرداری کرمان، پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره برداری رسید.

شهردار کرمان، شامگاه دوشنبه شانزدهم تیرماه در آیینی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در محوطه گنبد جبلیه برگزار شد، گفت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت 5000 مترمربع و با انجام اقداماتی از جمله کف سازی، کاشت گل و گیاه و باغچه، احداث آب نما و نورپردازی زیبا و در خور این بنای تاریخی، بهسازی شده است.

سیدمهران عالم زاده بیان کرد: برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز در حاشیه بهره برداری از این پروژه با اشاره به اینکه بهسازی محوطه گنبد جبلیه از 3 ماه پایانی سال گذشته آغاز شد، افزود: علاوه بر نصب پایه چراغ و تامین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به طور کامل توسط شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

محمدحسین مومنی یادآور شد: در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم جهت مناسب سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه کرمان به بهره برداری رسید

پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه کرمان به بهره برداری رسید