مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-06فرهنگي

مهم ترین رسالت بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مقاومت به روایت یک مدیر


مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مهم ترین رسالت و ویژگی این بخش را فرهنگ سازی و الگوسازی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

- مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مهم ترین رسالت و ویژگی این بخش را فرهنگ سازی و الگوسازی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ناصر آویژه مدیر بخش کودک و نوجوان این جشنواره گفت: تاکنون استقبال از این بخش رضایت بخش بوده است و قطعا میزان استقبال در آینده نیز افزایش خواهد یافت.

چون در بخش های مختلف فراخوان این جشنواره نکاتی درج شده است، که برای علاقه مندان فعال در حوزه ی کودک و نوجوان بسیار جذاب است.

او وارد کردن مسائل و مفاهیم به روز را از ویژگی های این دوره برشمرد وگفت: به دلیل اینکه این بخش از جشنواره غیر رقابتی است، ما فعلا محدودیتی از نظر زمانی برای دریافت آثار نداریم؛ ولی سعی داریم با پایش و رصد آثار حوزه ی کودک و نوجوان در تهران و مخصوصا شهرستان های کشور، آثاری را انتخاب کنیم که علاوه بر دارا بودن کیفیت استاندارد و محتوای سالم، مجددا خانواده ها را با تئاتر و نمایش آشتی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رسالت بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مقاومت به روایت یک مدیر

مهم ترین رسالت بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر مقاومت به روایت یک مدیر