مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-06پزشكي

درمان کرونا همچنان رایگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید صادقی راد معاون تأمین خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران گفت: - معاون تأمین خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیماران کرونایی بیمارستان های تامین اجتماعی به هیچ عنوان هزینه ای پرداخت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید صادقی راد معاون تأمین خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی در برنامه تهران کلینیک رادیو تهران گفت: در بسیاری از کشور های پیشرفته، مجموعه ای تعریف شده از دارو های قابل قبول و تایید شده وجود دارد.

ممکن است این مجموعه در آمریکا با اروپا متفاوت باشد.

در کشور ما هم چنین مجموعه ای وجود دارد که هرساله تعدادی دارو به این لیست اضافه می شود که مورد تایید مصرف هستند.

تقریبا همه این دارو ها تحت پوشش بیمه هستند و آنچه که به عنوان داروی جدید در شورای عالی بیمه سلامت پذیرفته می شود، مصوب می شود تا تمام بیمه ها اقدام به پرداخت هزینه های تعیین شده آن کنند.

وی در رابطه با دارو های ایرانی که تحت پوشش بیمه نیستند اظهار داشت: دارو ها در حال حاضر با برند های تجاری مختلف عرضه می شود.

آنچه که مورد تأیید سازمان های بیمه است، اصطلاحا با نام ژنریک و نه نام تجاری، با قیمت تعیین شده توسط شورای عالی بیمه سلامت عرضه می شود و بیمه موظف به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کرونا همچنان رایگان است

درمان کرونا همچنان رایگان است