مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-06ورزشي

بازگشایی هفت استخر اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی


رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان از بازگشایی هفت استخر این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان از بازگشایی هفت استخر از مجموع 73 استخر این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از شیوع بیماری کووید-19 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، پیمان گرامی اظهارداشت: استخرهای فجر و شهید بختیار سپاه در کلانشهر اصفهان، استخر شهرستان فریدن و استخرهای صبا و آفتاب واقع در شاهین شهر که همگی سرپوشیده هستند با 50 درصد ظرفیت خود پذیرش دارند.

وی با اشاره به اینکه جکوزی و سونا بخار(مرطوب) استخرها نباید فعال باشند، ادامه داد: استخرهای روباز 29 فروردین و آرامان واقع در اصفهان نیز اکنون بکار مشغولند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو اصفهان اضافه کرد: پنج استخر دیگر هم در استان در حال سپری کردن مراحل قانونی بازگشایی و استعلامات و تعهدنامه های چندگانه بهداشتی پزشکی هستند و احتمالا تا چند روز آینده به استخرهای فعال استان اضافه خواهند شد.

گرامی در پاسخ به این پرسش که آب استخر برای ایمن بودن و نابودی ویروس کرونا باید چه شاخص هایی داشته باشد؟ خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های متولیان امر بهداشت و درمان کشور، فدراسیون های پزشکی ورزشی و شنا، در صورتی میزان کُلُر آب 3 PPM (بخش در یکای سنجش) و PH (کمیتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی هفت استخر اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی

بازگشایی هفت استخر اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی