مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-06سياسي

آغاز همکاری دانشگاه یزد و مرکزتعاملات بین المللی علم وفناوری کشور


دانشگاه یزد با هدف استفاده از ظرفیت علمی و حرفه ای متخصصان خارج از کشور با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر دوشنبه، دانشگاه یزد با هدف استفاده از ظرفیت علمی و حرفه ای متخصصان ایرانی خارج از کشور در مراکز علمی، فناوری و صنعتی کشور توأم با ترغیب، تسهیل و ایجاد انگیزه برای بازگشت آنان همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای توسعه فناوری های نوظهور و پیشرفته و کمک به تأسیس شرکت های فناور در حوزه فناوری های پیشرفته با مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کمک های مادی و حمایت های اجرایی از برگزاری دوره های پسا دکتری و فرصت های مطالعاتی همچنین استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های متخصصان ایرانی خارج از کشور به عنوان استاد مدعو معین از جمله مواردی است که در این تفاهم نامه مورد توافق قرارگرفته است.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری کشور همچنین در چارچوب مفاد این تفاهم نامه متعهد به پشتیبانی مالی و اجرایی از برگزاری سخنرانی ها، کارگاه های تخصصی و فعالیت های فناورانه شد.

حمایت از اشتغال و ارائه تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به مشمولان واجد شرایط و پرداخت وام خرید، ساخت یا ودیعه مسکن با اولویت حمایت از استادیاران جوان از جمله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری دانشگاه یزد و مرکزتعاملات بین المللی علم وفناوری کشور

آغاز همکاری دانشگاه یزد و مرکزتعاملات بین المللی علم وفناوری کشور