مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-06دانش

پرداخت وام حمایتی به دانشجویان در شرایط کرونایی


با شیوع کرونا ویروس بسیاری از دانشگاه ها و همچینن وزارت علوم برنامه های حمایتی از دانشجویان را افزایش داده و تسهیلاتی را به ویژه برای دانشجویان درگیر با این ویروس پرداخت کردند.

- با شیوع کرونا ویروس بسیاری از دانشگاه ها و همچینن وزارت علوم برنامه های حمایتی از دانشجویان را افزایش داده و تسهیلاتی را به ویژه برای دانشجویان درگیر با این ویروس پرداخت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این نیز صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با ارسال بخشنامه ای به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در خصوص تسهیل روند ارسال مدارک و مستندات وام تحصیلی ویژه دکتری به دلیل تعطیلی دانشگاه ها و عدم حضور دانشجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود که امکان امضای معاونان دانشجویی دانشگاه ذیل فرم های مرتبط با وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیم سال دوم تحصیلی فراهم شده و امضای معاون دانشجویی دانشگاه به جای اساتید راهنما و مدیران گروه های آموزشی پس از بررسی و تایید مراتب انجام انتخاب واحد توسط دانشجوی متقاضی و ثبت آن در سامانه آموزشی دانشگاه بلامانع است.

همچنین به منظور بهره مندی و مساعدت حداکثری با دانشجویان متقاضی واجد شرایط از این امکان، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید در ارسال لیست های درخواست وام دانشجویان متقاضی در موعد مقرر به صندوق رفاه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام حمایتی به دانشجویان در شرایط کرونایی

پرداخت وام حمایتی به دانشجویان در شرایط کرونایی