مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-06سياسي

انتقاد بسیج اساتید به حذف معاونت پارلمانی و ستادهای استانی دانشگاه پیام نور


بسیج اساتید دانشگاه پیام نور اعلام کرد: حذف معاونت پارلمانی و ستادهای استانی این دانشگاه از نگاه اکثریت دلسوزان و کسانی که صاحب تجربه اجرایی خوبی در مدیریت دانشگاه هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا زمانی رییس دانشگاه پیام نور  سال گذشته در دیدار با برخی مسئولان استانی از تغییر ساختار این دانشگاه خبر دارد و اظهار داشت که به منظور تغییر ساختار و ساماندهی مراکز و واحدهای تحصیلی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور درصدد هستیم ساختار این دانشگاه را در آینده ای نزدیک تغییر دهیم.

این موضوع در حالی بیان شد که اخیرا اخباری درباره تصویب این طرح در هیات رییسه دانشگاه پیام نور و اینکه طرح در دستور کار هیات امناء قرار گرفته، شنیده شد.

این اتفاقات انتقاداتی را از سوی برخی اساتید در پی داشت تا آنجایی که کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور هم امروز طی بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: با توجه به مراجعه مکرر اساتید به این کانون به استحضار می رساند، طرح تغییر ساختار دانشگاه پیام نور که اخیراً در هیات رییسه دانشگاه تصویب و در دستور کار هیات امناء قرار گرفته است، بررسی ها نشان می دهد این تغییر مهم صرفاً در محدوده اعضاء هیات رییسه و معاونین مطرح بوده و متاسفانه هم فکری و هم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بسیج اساتید به حذف معاونت پارلمانی و ستادهای استانی دانشگاه پیام نور

انتقاد بسیج اساتید به حذف معاونت پارلمانی و ستادهای استانی دانشگاه پیام نور