مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-06اقتصادي

وزیر اقتصاد برای بررسی وضعیت بازار ارز به کمیسیون اقتصادی می رود


یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر اقتصاد مهمان جلسه روز سه شنبه مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز است.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که وزیر اقتصاد مهمان جلسه روز سه شنبه مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز است.

سید غنی نظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا سه شنبه در کمیسیون اقتصادی جلسه ویژه ای با وزیر اقتصاد داریم تا وضعیت بازار ارز را مورد بررسی قرار دهیم به هر حال کلیه سیاست های پولی و بانکی توسط وزارت اقتصاد اتخاذ می شود و پیش از بانک مرکزی این وزارت اقتصاد است که باید پاسخگو باشد.

وی افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی در جلسه فردا راهکارهای خود را در راستای کنترل بازار ارائه خواهند کرد تا ان شاءالله در این زمینه به جمع بندی برسیم.

نظری یادآور شد: ما پیش از این در کمیسیون اقتصادی جلسه ای با رییس کل بانک مرکزی داشتیم ایشان گزارشی به ما دادند و گفتند نوسانات بازار ارز موقتی است و به زودی حل می شود اگر چه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

رییس جمهور هم دیروز گفت این التهاب یکی دو ماه است و به زودی حل می شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس با بیان این که ابزار کنترل نرخ ارز در دست دولت است، اضافه کرد: کسانی هستند که کالایشان را صادر کردند اما ارز حاصله از صادرات را به داخل کشور نمی آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد برای بررسی وضعیت بازار ارز به کمیسیون اقتصادی می رود

وزیر اقتصاد برای بررسی وضعیت بازار ارز به کمیسیون اقتصادی می رود