مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-06اجتماعي

افزایش 30 درصدی شهریه مدارس/ شهریه کلاس های مجازی ابلاغ نشده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به طور میانگین شهریه مدارس با افزایش 15 تا 30 درصدی در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم همراه است.

- سالار قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص دستورالعمل و نحوه دریافت شهریه مدارس غیردولتی در استان البرز، اظهار کرد: در زمان ثبت نام دانش آموزان در این مدارس، قراردادی دو نسخه ای که از سامانه وزارت دریافت شده است با اولیا منعقد می شود که در این قرارداد فقط مبلغ شهریه ثابت ذکر شده است.

وی افزود: در صورت تقاضای اولیا برای استفاده فرزندانشان از کلاس های فوق برنامه، هر مدرسه پس از آغاز سال تحصیلی با پیشنهاد انجمن اولیا تقاضای خود را در سامانه وزارت ثبت می کند و در صورت تأیید در سامانه، قراردادی مجزا (به صورت اختیاری) با اولیا منعقد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پاسخ به اینکه در بحث شهریه مقاطع مختلف تحصیلی مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آتی تغییری خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: شهریه مدارس غیردولتی در سامانه شهریه وزارتی تعیین و ابلاغ می شود، در این خصوص بر اساس خود اظهاری مؤسس واحد آموزشی مربوطه و مستندات بارگذاری شده در سامانه مورد نظر شهریه مدارس در مقاطع مختلف متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی شهریه مدارس/ شهریه کلاس های مجازی ابلاغ نشده است

افزایش 30 درصدی شهریه مدارس/ شهریه کلاس های مجازی ابلاغ نشده است