مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-06اقتصادي

کسب و کارهای فاقد بیمه، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از امکان فراهم شدن ثبت نام صاحبان کسب وکارهای فاقد بیمه، در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: - ایسنا/هرمزگان مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از امکان فراهم شدن ثبت نام صاحبان کسب وکارهای فاقد بیمه، در سامانه کارا جهت دریافت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: متقاضیان مشاغلی که فاقد بیمه هستد می توانند از فردا در سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir مراجعه و ثبت نام کنند.

هادی ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا: افزود: این وزارتخانه 12 تیرماه سالجاری به متقاضیان و صاحبان مشاغل فاقد بیمه و آسیب دیده از کرونا و افراد شاغل در رسته های تایید شده، پیامک ثبت نام ارسال کرده که این افراد می توانند از فردا پس از ثبت نام به بانکهایی که خودشان در سامانه کارا انتخاب کرده اند مراجعه و تسهیلات مربوطه را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در مذاکرات صورت گرفته وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با دستگاههای مختلف، اطلاعات افراد شاغل و بنگاههای فاقد بیمه مورد بررسی و احصا قرار گرفته و لیست افرادی که هویت آنها احراز شده و در حال حاضر فعال هستند، جهت ارسال پیامک ارائه شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا یکی از سیاست های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای فاقد بیمه، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند

کسب و کارهای فاقد بیمه، مشمول دریافت تسهیلات کرونا شدند