مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-06سياسي

پیشنهادات بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا به استانداری خراسان شمالی اعلام شد


سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: اپیدمی گسترده کرونا در ابتدا با تدبیر مسئولان، - مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بسیج دانشجویی طی نامه ای پیشنهاداتی به ستاد مبارزه با کرونا اعلام داشته تا با رعایت آن موارد، بتوانیم از شر ویروس کرونا تا حدی خلاص شویم.

سید محمد جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: اپیدمی گسترده کرونا در ابتدا با تدبیر مسئولان، رعایت مردم و جهاد کادر درمانی به نقطه خوبی در استان رسید و تا حد زیادی کنترل شد.

جعفری ادامه داد: با این حال طی دو هفته اخیر آمار مبتلایان به کرونا با شیب زیادی در حال افزایش است که خراسان شمالی نیز به وضعیت هشدار رسید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تغییر سیاست های مسئولان را ازجمله علل افزایش مبتلایان به کرونا دانست و تصریح کرد: مسئولان با عدم ارائه امار روزانه خواستند ماجرا را عادی جلوه دهند که شاید یکی از دلایلشان، رونق کسب و کارها بود.

وی افزود: این بیماری خطرناک تر از آن چیزی است که در رفرنس های دانشگاهی بیان شده، لذا توجه به مسائل بهداشتی باید همچنان در اولویت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا به استانداری خراسان شمالی اعلام شد

پیشنهادات بسیج دانشجویی برای مبارزه با کرونا به استانداری خراسان شمالی اعلام شد