مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 15:502020-07-05سياسي

تأکید رییس جمهور بر لزوم تعامل با مجلس


رییس جمهور در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران با اشاره به حضور متناوب وزرا در صحن مجلس به منظور ارائه گزارش، بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی و کوشش برای ایجاد تفاهم و همدلی و درک مشترک از مشکلات کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با اشاره به حضور متناوب وزرا در صحن مجلس شورای اسلامی به منظور ارایه گزارش، بر لزوم تعامل سازنده با همه قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی و کوشش برای ایجاد تفاهم و همدلی و درک مشترک از مشکلات کشور تأکید کرد.

در جلسه روز یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، برگزار شد، مسائل جاری اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رییس جمهور دستورات لازم را در هر مورد صادر کرد.

در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی به تصویب هیات وزیران رسید.

تهاتر مطالبات و بدهی های بانک ملت با بدهی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور با موافقت هیات وزیران، مطالبات و بدهی های بانک ملت با شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ 2 هزار میلیارد تهاتر می شود.

شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تا سقف تهاتر انجام شده، حسب مورد جایگزین بانک ملت می شود و مکلف است ضمن اصلاح حساب، حسب مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس جمهور بر لزوم تعامل با مجلس

تأکید رییس جمهور بر لزوم تعامل با مجلس