مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 14:352020-07-04پزشكي

ماسک موجود است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به مردم اطمینان می دهیم که ماسک مورد نیاز در سطح بازار وجود دارد و مکان های عرضه ماسک در حال عرضه و تامین ماسک هستند.

- غلامرضا آهنی، عصر امروز 14 تیر به رسانه های گروهی اعلام کرد: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به اینکه ماسک یکی از نیازهای مردم برای مقابله با ویردس کرونا و اجرای دستورالعمل های بهداشتی است، مایک به اندازه نیاز توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از 15 تیرماه تمام مردم استان باید در مکان های عمومی از ماسک استفاده کنند و ممکن است نگرانی هایی برای تامین ماسک در سطح جامعه وجود داشته باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: به مردم اطمینان می دهیم که ماسک مورد نیاز در سطح بازار وجود دارد و مکان های عرضه ماسک در حال عرضه و تامین ماسک هستند.

آهنی با بیان اینکه جای نگرانی برای تامین ماسک وجود نداشته و در تمام داروخانه ها وجود دارد، افزود: قیمت ها ممکن است بسته به محل تامین کمی متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه ممکن است کیفیت و ظاهر ماسک ها متفاوت باشند، تصریح کرد: مردم لازم است در مکان های عمومی از هرنوع ماسکی که امکان دسترسی به آن وجود دارد، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک موجود است

ماسک موجود است