مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-04پزشكي

افزایش آمارهای کرونا در ایلام/ 30 درصد نمونه گیری ها مثبت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به افزایش آمارهای کرونا در ایلام، گفت: 30 درصد نمونه گیری های کرونا مثبت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کریمیان ظهر شنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: استان ایلام در دو هفته گذشته به لحاظ شیوع بیماری و آمار مبتلایان افزایش شدیدی داشته و منجر به قرمز شدن وضعیت بیشتر شهرستان های استان شده است.

وی افزود: شهرستان های ایلام، ایوان، دهلران، آبدانان، چرداول، دره شهر و ملکشاهی در وضعیت قرمز و شهرستان سیروان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

کریمیان عنوان کرد: در کشورمان در روزهای اخیر آمار مبتلایان به کرونا روند افزایشی داشته و در استان ایلام نیز این افزایش بیشتر نمود داشته است.

وی تصریح کرد: در ایلام نتیجه 30 درصد از نمونه های گرفته شده از موارد مشکوک به کرونا، مثبت اعلام می شود در حالی که میانگین این آمار در کشور 13.

5 درصد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند کلی موارد مشکوک، مبتلا، بستری و فوتی در استان روندی افزایشی دارد و در دو هفته اخیر میزان موارد بستری تعداد 499 نفر و موارد مثبت یک هزار و 622 نفر بوده که این رقم به اندازه آمارها در دو یا سه ماه گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمارهای کرونا در ایلام/ 30 درصد نمونه گیری ها مثبت است

افزایش آمارهای کرونا در ایلام/ 30 درصد نمونه گیری ها مثبت است