مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-04اقتصادي

2 هزار 660 تخت بیمارستانی جدید استان تهران منتظر تزریق اعتبار است


استاندار تهران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا گفت: 2 هزار660 تخت بیمارستانی جدید استان تهران منتظر تزریق اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران از تشدید میزان مبتلایان به کرونا در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: در خصوص بازگشایی واحدهای صنف مقرر شده بود که نهایت همکاری ها صورت بگیرد در صورتی که این امر محقق نشد و امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در ابتدای شیوه رعایت پروتکل ها و بهداشت از نظم خوبی برخوردار بود گفت: متأسفانه این اقدامات و رعایت ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری شهروندان از ماسک افزود: از 15 تیر استفاده از ماسک الزامی خواهد شد و با تصویب این مصوبه از ورود کسانی که ماسک نداشته باشند به اماکن عمومی مختلف مثل اتوبوس، تاکسی و مترو جلوگیری خواهد شد.

استاندار تهران از همه افراد جامعه خواست که سهم موثرتری را برای قطع زنجیره ویروس کرونا ایفا کنند و در ادامه عنوان داشت: استان تهران از کمبود تخت های بیمارستانی رنج می برد و برای این منظور نیازمند تزریق اعتبارات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار 660 تخت بیمارستانی جدید استان تهران منتظر تزریق اعتبار است

2 هزار 660 تخت بیمارستانی جدید استان تهران منتظر تزریق اعتبار است