مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-04ورزشي

حکم رییس هیئت جانبازان و معلولین استان تهران داده شد


جلسه نایب رییس، معاون امور استانهای فدراسیون جانبازان و معلولین با رییس جدید هیأت استان تهران برگزار شد و منصور نم نم حکم ریاست هیئت جانبازان و معلولین استان تهران را دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز (شنبه 14 تیرماه) جلسه ای با حضور نصیبی نایب رییس، کشاورز نوری معاون امور استانهای این فدراسیون و منصور نم نم رییس هیأت استان تهران برگزار شد.

رییس جانبازان و معلولین هیئت استان تهران در خصوص جلسه با نصیبی و کشاورز، اظهار داشت: با نایب رییس و معاون امور استان های فدراسیون درباره برنامه ها، مشکلات و منبع درآمدزایی هیئت به گفت و گو پرداختیم.

دیداری با سید شروین اسبقیان رییس فدارسیون جانبازان و معلولین داشتیم و در مورد مباحث مطرح شده صحبت کردیم.

در نظر داریم با ایجاد منابع مالی و در راستای سیاست های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تهران، مجموعه ورزشی سیمه را تکمیل کنیم تا فضایی برای ورزش افراد دارای معلولیت استان فراهم نماییم.

نم نم در خصوص اولویت های هیئت جانبازان و معلولین استان تهران، افزود: فعالسازی کمیته های رشته های ورزشی و ایجاد تیم های مختلف در استان اولویت ما است تا در آینده شهر تهران نیز در رقابت های مختلف و لیگ نمایندگانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رییس هیئت جانبازان و معلولین استان تهران داده شد

حکم رییس هیئت جانبازان و معلولین استان تهران داده شد