مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-04سياسي

عملکرد پارک های علم و فناوری در مقابله با چالش کرونا


مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری ضمن تشریح عملکرد پارک های علم و فناوری در مقابله با چالش کرونا گفت: تغییر رویکرد در نظام پژوهش و آموزش عالی، - اصل اجتناب ناپذیر امروز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهدی کشمیری در حاشیه بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی، در نشستی با دکتر علیرضا خاوندی رییس پژوهشگاه، معاونان، مدیران و اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان ایده پرداز مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور و مؤسس اولین مرکز رشد و پارک علم و فناوری در کشور شناخته می شود که پیشروترین، بزرگ ترین و یکی از شناخته ترین پارک های علم و فناوری در سطح ملی و بین المللی است و در مجاورت زمین های دانشگاه صنعتی اصفهان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم افزود: این شهرک، امروز یک منطقه اقتصادی است که در آن بالغ بر 7 هزار نفر تحصیل کرده دانشگاهی فعالیت می کنند و امروز یک منطقه اقتصادی است که ارزش اقتصادی آن بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان است؛ این شهرک نه با سرمایه دولت و نه با سرمایه صاحبان سرمایه ساخته شده است.

دکتر کشمیری همچنین با اشاره به کارکرد اقتصادی شهرک علمی و تحقیقاتی از ابتدا تاکنون و خروجی دستاوردهای آن، توضیح داد: ایجاد شرایط لازم و تأمین خدمات و حمایت های مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد پارک های علم و فناوری در مقابله با چالش کرونا

عملکرد پارک های علم و فناوری در مقابله با چالش کرونا