مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-04پزشكي

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا/ابتلای حدود 2 هزار نفر به کووید 19


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، طبق اعلام وزارت بهداشت استان های اصفهان، همدان، زنجان ، کرمان، خراسان شمالی به همراه استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران و البرز در وضعیت هشدار بیماری کرونا قرار گرفتند و زنگ خطر کرونا در این استان ها بیش از پیش به صدا درآمد.

به همین منظور نشست ستاد استانی مقابله با کرونا پیش از ظهر امروز در سالن دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی از افزایش چشمگیر مبتلایان به این ویروس خطرناک خبر داد و بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کمتر از دو هزار نفر در استان به این بیماری مبتلا شدند، گفت: در حال حاضر روزانه بین 20 تا 30 درصد نمونه های دریافتی در سطح استان مثبت اعلام می شوند.

این مسوول با اشاره به اینک 38 بیمار قطعی کرونایی در بخش بستری هستند، عنوان کرد: احتمال ورود استان به پیک بالای کرونا وجود دارد لذا به مردم توصیه می کنیم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

یزدان پناه با بیان اینکه از ابتدای نمونه گیری کرونا تاکنون 718 مورد قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شده، افزود: 50 درصد مبتلایان به کووید 19 روز گذشته مربوط به شهرستان گچساران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا/ابتلای حدود 2 هزار نفر به کووید 19

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار کرونا/ابتلای حدود 2 هزار نفر به کووید 19