مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-04سياسي

برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا که در این استان موجب مبتلا شدن مردم شوند خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا که در این استان موجب مبتلا شدن مردم شوند خبر داد.

حسین کلانتری روز شنبه 14 تیرماه در نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونای استان در یاسوج افزود: استفاده از ماسک در اماکن عمومی، تجمعات و ادارات از امروز اجباری است.

استفاده از ماسک برای کارمندان ادارات و ارباب رجوع اجباری است، و ورود بدون ماسک به ادارات ممنوع است، مسئول اجرایی این مساله مدیر هر سازمان و دستگاه است.

وی اظهارکرد: تالارها، باغ های تفریحی و مراکز تجاری، پاساژها و هر صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی پلمب میشوند و هیچ تعارف و تعللی صورت نمیگیرد چراکه سلامتِ و جان مردم در میان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکید می کنم که تجمعات در استان برگزار نشود، جهت عزاداری برای یک نفر ده ها نفر را راهی قبرستان نکنیم و طبق قانون با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد.

کلانتری تصریح کرد: هر کس با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا، و رعایت نکردن دستوالعمل های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد

برخورد قضایی با صاحبان مجالس عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد